files/Ryska_Posten_Team_3.jpg
files/Ryska_Posten_Team_3.jpg

Teamshop FAQ

Så här loggar du in i din teamshop

Hur man loggar in i sin teamshop - Guide

Använda dig av teamshopkoden som finns med i samma e-post som länken. Om det är första gången du loggar in så kommer du behöva skapa ett nytt konto.

> Klicka här för att läsa om hur man loggar in

Hjälp och info

Leverans och retur

Ledtiden för leverans av kundanpassade beställningar är normalt 5-7 veckor. Lagets, klubbens eller företagets kontaktperson kommer att informeras om den exakta ledtiden när din beställning har bekräftats.

Produkter som är designade i egen specialdesign defineras som specialproducerade produkter.

Retur
Vi vill göra dig uppmärksam på att köp av specialproducerade produkter inte har ångerrätt enligt 2 kap. 1 § och 11 §
tredje punkten i distansavtalslagen. §11 Undantag från ångerrätten: Ångerrätten gäller inte avtal om: 3) leverans av varor som framställts utifrån användarens specifikation eller som har fått en tydlig personlig prägel.

Betalningar

Om din klubb, ditt lag eller företag erbjuds en webbshopslösning kan du slutföra din betalning direkt i vår ”kassa” med en av de betalmetoder vi erbjuder.

Vid köp av kundanpassade produkter gäller ingen ångerrätt, se undantaget i lagen om ångerrätten §22, e).

Trimtex råder dig därför att kontrollera storleksguiden väl och/eller använda vår digitala storleksguide där du kan fylla i information om dig själv och få den rekommenderade storleken baserad på dina angivna kroppsmått.

När du handlar på kredit kan Trimtex utföra nödvändig kreditprövning. Förskottsbetalning gäller för beställningar där ingen godkänd kredit ges.

Min betalningen gick inte igenom, vad gör jag nu?
Om du har problem i samband med betalning kan du kolla följande:

  • Har du skrivit in korrekt kortnummer, förfallodatum och CVC-kod?
  • Har du överstigit gränsen på ditt kreditkort
  • Har du tillräckligt mycket medel på kortet

Om du fortfarande upplever problem, vänligen kontakta din bank.

Om du tror det beror på ett fel på vår hemsidan, ta kontakt med oss med hjälp av kontaktformuläret längst ned på sidan.

Garanti

Trimtex erbjuder två års garanti på alla produkter. Garantin gäller inte avvikelser på grund av normalt slitage eller felaktig användning. Om du upptäcker ett fel i designen eller fel i försändelsen måste du meddela oss det inom rimlig tid, det vill säga inom tre månader efter att du mottagit varan. Du kan reklamera en produkt senast två år efter du har mottagit den. Om du vill reklamera en produkt, vänligen kontakta oss på reklamation@trimtex.se

Öppet måndag-fredag mellan 08.00 - 16.00 (CET+2).

Vi finns tillgängliga på telefon mellan 10.00 och 14.00 alla vardagar. Alla frågor besvaras så snabbt som möjligt.

Vi har kundkonsulter som talar norska, engelska, svenska och danska. Förfrågningar som kommer in under helgen kommer att besvaras följande tisdag.

Kontakta oss direkt

Telefon: + 46 26 24 98 90 (10.00-14.00)

‌E-mail: support@trimtex.se